Frequent questions

How can I change my order?

Please email us at (email) as soon as possible if you wish to make changes or cancel your order.

We will do our best to update it before our prep team starts working on it.

In which countries do you deliver?

We deliver throughout Europe.

What are the rates and delivery methods?

Di seguito sono riportate le tariffe che verranno applicate, a seconda dell'importo del vostro acquisto:

Per l'Italia:

Consegna gratuita a partire da 99€ di spesa

Consegna Standard > 9,99€


Per l'Unione Europea
:

Consegna gratuita a partire da 199€

Consegna Standard > 19,99€

What are the delivery times?

Per l'Italia:

Da 3 a 6 giorni lavorativi per la preparazione dell'ordine e la consegna. 

Per l'Unione Europea:

Da 4 a 9 giorni lavorativi per la preparazione dell'ordine e la consegna. 

N.B: In periodi di traffico intenso (come il Natale) o in condizioni climatiche avverse, i tempi di consegna possono essere prolungati da 24 a 48 ore.

What is your return policy?

Accettiamo resi entro 14 giorni dall'acquisto. Invia un'e-mail a quartierchic.info@gmail.com con il numero d'ordine e gli articoli che desideri restituire e il team dell'assistenza clienti ti aiuterà nella restituzione.

Il prezzo pieno del prodotto sarà rimborsato dopo il ricevimento e la validazione del reso. Le spese di spedizione non saranno rimborsate.

Per maggiori informazioni vai alla nostra politica di rimborso.

What are the reimbursement deadlines?

Repayment times are on average one to two weeks. These times may vary depending on the delivery of your return and the time of receipt/checking the status of the products.

What are the payment methods?

Quartier Chic offers as payment methods:

- Credit card (Visa, MasterCard, Maestro, Apple Pay, Shop Pay)

Other means of payment (cheques, cash, bank transfers) are not accepted.

What can I do if my payment was not successful?

Here are some details to check if your payment has been declined:

- Check that your payment details (including CVV code) match what you entered.

- Your bank may have rejected the payment. We can't know the reasons, so you'd better contact them to find out why.

If none of these points are the cause of the refusal, please email us at (email) and we will be happy to help you.